wtorek, 16 sierpnia 2016

Kto teskni za Basią...

Kto tęskni za Basią znajdzie jej artykuły na
http://poznajipokochajsiebie.blogspot.com/2016/08/uzdrowiciel-w-dzisiejszych-czasach.html

SPOTKANIE Z SOBĄ - słowo wstępne o blogu
Jestem  Kasia, terapeutka ale na tym blogu będę częściej redaktorem niż autorem.
Chciałabym aby ten blog stał się przestrzenią, dzięki której możemy dostrzec siebie samych, poznać siebie i w efekcie pokochać. Czyli będzie tu wiele o zdrowiu fizycznym, emocjach, psychice, także o duchowości....
Oj, czego tu nie będzie......
Miałam ogromne szczęście w życiu gdyż na swej drodze zawodowej spotkałam niezwykłych Mistrzów i zawdzięczam im bardzo, bardzo wiele, nie chodzi tylko o wiedzę ale także o filozofię życia, otwartość.
Poprosiłam dwoje z nich o współpracę.
Oto oni:
BASIA - bioterapeutka, nauczyciel duchowy - spod jej ręki wyjdą teksty o tym jak radzić sobie z życiem NATURALNIE.
Pan ZBYSZEK - kinezyterapeuta - twórca nowatorskiej metody, którą nazwaliśmy: MOJA KINEZY, przeprowadził setki ludzi (jeśli nie tysiące) od stanów (i diagnoz) dramatycznych do zdrowia. Pokazał im jak odpowiednio dobrane ćwiczenia (ruchy) mogą zasilać organizm wewnątrz, że można w ten sposób zregenerować: wątrobę, tarczycę, w zasadzie wszystkie organy.
Zaczniemy od postów bardziej ogólnych żeby umiejscowić nasze terapie w realu ale już za chwilę będą konkrety.
Życzcie mi sukcesu bo jakaś jego część dostanie się i WAM!!!!
 
 
Panie 50+ ogarnęły nowoczesną technologię i świetnie radzą sobie beze mnie:-)
Powodzenia dziewczyny
Agnieszka B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz